A Reflex Ökológiai Központ és Erdei Iskolába látogatók számára összefoglaljuk azon lehetőségeket, melyekkel a helyszín a legegyszerűbben megközelíthető. Kérjük, részesítsék előnyben a környezetbarát közlekedési megoldásokat!

Öko-módon (vonattal és gyalog, vagy bringával):

Győrből és Veszprémből vonattal jutunk el Vinyéig. Innen gyalog, vagy kerékpáron megyünk tovább a Reflex-házba.

aktuális menetrend
Ha leszállunk a vonatról, akár el is indulhatunk rögtön a Farkas-hegyre, mi azonban azt ajánljuk mindenkinek, hogy tekintsék meg a vinyei állomástól párszáz méterre kezdődő, csodálatos természeti környezetben található Cuha-patak - kerékpárral is járható - szurdokvölgyét, vagy a Fenyőfő felé vezető aszfaltos útról balra letérve a Hódos-ér völgyét (4000 éves földsánc, Likas-kő, Pápalátó kő). Ha megnézték, s megpihentek, elindulhatnak a Reflex házhoz, ami Vinyétől kb. 8 km-re található Fenyőfő felé. Biciklivel ez nem távolság, gyalogtúrának ideáli. Főképp, ha arra gondolunk, hogy a fokozottan védett fenyőfői ősfenyves mellett visz az út, s akár szusszanni is lehet egyet a fenyőfői kocsmában. Fenyőfőig aszfaltos úton, onnan piros + jelzésű erdei úton jutunk el Pápateszér / Farkashegyre. A Reflex-ház Farkashegy 16. szám alatt, egy zöld fakerítéses telken található, a kerítésen belül REFLEX ÖKOLÓGIAI KÖZPONT ÉS ERDEI ISKOLA felirattal.

Visszaút Öko-módon (gyalog vagy bringával és vonattal)

A visszaútra gyalogosan az enyhe emelkedő miatt 70 - 90 percet szánjunk a Reflex-háztól a vinyei vasúti megállóig.

busszal (és gyalog)
Győrből indul: 14.15, 14.50, 15.00, 18.40, 22.45 - csak hétköznap
Pápáról indul: 06.30, 09.35, 10.30, 11.10, 12.55, 14.35, 14.45, 16.10, 17.05, 18.20, 22.30

aktuális menetrend

A falu központjából (Petőfi utca, a templom utcája) a templom mellett balra, majd az Ady utcában (útjelző tábla Reflex felirattal) jobbra fordulva kb. 2 kilométeres út vezet a Farkashegy 16. szám alatt található Reflex-házba.  A Szőlő utca után köves út vezet tovább, a kőkeresztnél lévő útelágazásnál (útjelző tábla Reflex felirattal) a jobb oldali úton menjünk tovább a Farkashegy felé. A Reflex-ház a Farkashegy utolsó előtti háza, e bejárat előtt balra útjelző tábla Reflex felirattal.

Visszaút (gyalog és busszal)

A Reflex-háztól gyalog 25 - 30 percet szánjunk a Pápateszér /iskola (a templom mellett), vagy a Pápateszér /szövetkezeti bolt (Coop bolt) buszmegállóig. Ha Veszprémvarsány felé megyünk akkor az iskola megállónál, ha Pápa felé akkor a Coop bolt előtti megállónál szálljunk föl.

Győr felé: 04.06, 04.11, 16.01, 20.06, 20.10
Pápa felé: 04.47, 06.12, 06.56, 07.14, 07.42, 10.07, 12.38, 13.58, 15.05, 16.03, 20.42

Autóval:

A Győr-Veszprém főúton (82. sz. út) Veszprémvarsányig kell eljutni, ahol a Pápa felé vezető útra kell lefordulni. Ezen az úton a harmadik falu Pápateszér. Ha beérünk a faluba, balra (ha Pápa felől érkezünk, akkor jobbra) kell letérnünk a Petőfi utcába, ahol a templom mellett balra kell kanyarodni, majd 50-100 méter után jobbra, egy Fenyőfő,  Reflex-ház feliratú tábla és piros + jelzés mutatja az utat. Ezen, a még aszfaltozott utcán (Szőlő utca) hagyjuk el a falu belterületét. A falu végét jelző tábla után kőzúzalékos dűlőút következik, amelyen 150-200 métert kell megtennünk, majd a feszületnél, a Reflex-ház feliratú táblánál jobbra kell tovább haladunk. Innen, ha még másfél kilométert megteszünk, elhagyva jó pár hétvégi házat, balról egy nagy legelőhöz érünk, jobb kéz felől pedig, egy piros tűzivízcsapot vehetünk észre, amely közvetlenül a Reflex ház zöld faléces kapuja előtt áll. Belül felirat:   REFLEX ÖKOLÓGIAI KÖZPONT ÉS ERDEI ISKOLA.

Az Ady utcában, a kőkeresztnél és a bejárat előtt az út bal oldalán REFLEX feliratú tábla mutatja a helyes irányt.

A faluban tudják, hol a Reflex-ház ház. Ismerik a Reflexet – „a győri zöldeket.” Nyugodtan lehet segítséget kérni bárkitől.